- «Трістар» - http://www.tristar.lviv.ua -

«ХМАРНЕ» РІШЕННЯ, А ТАКОЖ РЕВОЛЮЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ

Posted By gorelov On March 25, 2014 @ 22:11 In Події | No Comments

«ХМАРНЕ» РІШЕННЯ, А ТАКОЖ РЕВОЛЮЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ

КЛІЄНТИ VOLVO ЗМОЖУТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИ СВІЙ АВТОМОБІЛЬ В ЯКОСТІ АДРЕСАТА ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕНИХ ТОВАРІВ ТА ПРОДУКТІВ

VOLVO CARS РОЗРОБИЛА РЕВОЛЮЦІЙНУ ТЕХНОЛОГІЮ ДЛЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ ГАЛУЗІ: КОМПАНІЯ ДЕМОНСТРУЄ ПЕРШУ В СВІТІ ТЕХНОЛОГІЮ ДОСТАВКИ ЗАМОВЛЕНОГО ТОВАРУ І ПРОДУКТІВ БЕЗПОСЕРЕДНЬО В АВТОМОБІЛЬ – ЦЕ НОВА ФОРМА КУР’ЄРСЬКОЇ ДОСТАВКИ.

Вперше нова послуга демонструватиметься на всесвітній виставці Mobile World Congress в Барселоні. Завдяки новому рішенню куплені товари можуть бути доставлені безпосередньо в автомобілі покупців незалежно від того, де знаходиться їх власник.

  • Цифрові ключі дозволять зробити автомобіль місцем для отримання і доставки товарів
  • Минулого року більше половини (60%) людей, які замовляли товари через Інтернет, зазнавали труднощів з доставкою покупок
  • Втрати від збоїв першої доставки купленого товару з подальшою повторною доставкою складають 1 мільярд Євро

Нова технологія з використанням цифрового ключа Volvo дозволить власникові автомобіля вказати свій автомобіль як місце для доставки товарів, замовлених через Інтернет. За допомогою смартфону або планшетного ПК власник автомобіля отримає інформацію від кур’єрської компанії із зазначенням, в якому місці кур’єр зможе доставити товар в автомобіль або забрати у власника товар для відправки.

Прийнявши умови доставки, власник автомобіля передає цифровий ключ кур’єрській компанії, а вже пізніше може чітко відстежувати, коли двері автомобіля були відкриті та закриті. Після виконання операції доставки або отримання цифровий ключ анулюється.

Технологія проходила випробування в рамках програми, в якій взяли участь 100 осіб. 86% з них визнали, що така кур’єрська доставка дозволила заощадити час. За результатами перших випробувань інноваційне використання цифрових ключів зробить можливою економію часу, грошей та скоротить негативний вплив на екологію.
Завдяки передовим послугам на базі сучасних комунікаційних технологій, включаючи таку кур’єрську доставку, в майбутньому автомобіль буде більше, аніж просто транспортний засіб. На початку цього року Volvo Cars презентувала Sensus Connect – нову технологію, що об’єднує в собі навігаційну систему і систему інформації та розваг. У рамках стратегічного партнерства з компанією Ericsson Volvo Cars розвиває концепцію “Мережевого суспільства”: партнери вивчають різні можливості використання підключення автомобіля до хмарних технологій, що дозволить у найближчі роки значно змінити якість послуг, які надаються користувачам.

Економія часу та зниження стресу

Торік 60% людей, які купували товари в Інтернеті, стикалися з проблемами доставки придбаних товарів. Дослідження показують, що в даний час люди щодня відчувають значний стрес. Згідно зі звітом Future Foundation з 2010 по 2011 роки збільшилася кількість респондентів, які надали стверджувальну відповідь на запитання “У повсякденному житті я часто відчуваю брак часу”.

Незважаючи на збільшення обсягів покупок через Інтернет, під час досліджень з’ясувалося, що більше половини покупців отримують замовлені товари поза домом, а це призводить до чергових стресів та втрати часу у зв’язку зі збоєм доставки. В результаті споживачі стикаються з небажаними обмеженнями, вони змушені змінювати свої плани на день, і це призводить до невиправданих очікувань і втрати головного – часу.

Volvo Cars вивчає перспективи доставки товарів безпосередньо в автомобіль, і це один з напрямків розробок компанії, що розвиває технології підключення автомобіля до цифрових систем, покликаних полегшити повсякденне життя користувачів. Перші дослідження вже показали, що 92% учасників вважали доставку товарів в автомобіль більш зручною.

Нові можливості доставки – жодних обмежень

«ХМАРНЕ» РІШЕННЯ, А ТАКОЖ РЕВОЛЮЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ

“Зробивши автомобіль місцем для отримання і доставки товарів з використанням цифрових ключів, ми запропонували вирішення багатьох проблем – доставка товарів стає доступною безпосередньо людям, не обмежуючись будинком чи офісом. Учасники дослідження підтверджують, що така послуга економить час. Водночас це зручно для кур’єрських компаній! Зараз втрати від випадків збою першої доставки купленого товару з подальшою повторною доставкою складають 1 мільярд Євро. Ми продовжуємо роботу над вдосконаленням технології цифрових ключів, і ми вивчаємо додаткові можливості, які дозволять полегшити життя користувачів”, – говорить Клас Бендрик (Klas Bendrik), директор з інформаційних технологій Volvo Car Group.

“Головне – віднайти рішення, які були б інтуїтивно зрозумілі і легкі у використанні, та які були б корисні для наших клієнтів у повсякденному житті. Важливо зробити ці складні, сучасні системи легкими для розуміння кожного користувача, щоб їх міг використовувати водій, перебуваючи за кермом. Доставка покупок в автомобіль – це лише один приклад схожих рішень”, – додає Клас Бендрик.

«ХМАРНЕ» РІШЕННЯ, А ТАКОЖ РЕВОЛЮЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ

«ХМАРНЕ» РІШЕННЯ VOLVO CARS ЗАБЕЗПЕЧУЄ БЕЗДОГАННИЙ ЗВ’ЯЗОК ТА ПРОПОНУЄ ДОДАТКОВІ ФУНКЦІЇ

ВИПУСТИВШИ SENSUS CONNECT, VOLVO CAR GROUP (VOLVO CARS) ПРЕДСТАВИЛА НОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗВАЖАЛЬНІ ТА НАВІГАЦІЙНІ РІШЕННЯ. А ТЕПЕР VOLVO CARS ПРОПОНУЄ СВОЇМ КЛІЄНТАМ БЕЗДОГАННЕ ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО МЕРЕЖІ, ЩО ДОЗВОЛИТЬ ЗАВЖДИ ЗАЛИШАТИСЬ НА ЗВ’ЯЗКУ. ХМАРНІ СЕРВІСИ ДОЗВОЛЯЮТЬ ВОДІЯМ ЗНАХОДИТИ ЗОНИ ПАРКІНГУ ТА ОПЛАЧУВАТИ ПАРКУВАННЯ НЕ ВИХОДЯЧИ З АВТОМОБІЛЯ, ЗНАХОДИТИ РЕСТОРАНИ ЗА НАПРЯМКОМ РУХУ, БЕЗ ПЕРЕШКОД ОТРИМУВАТИ ДОСТУП ДО ПРОСЛУХОВУВАННЯ УЛЮБЛЕНОЇ МУЗИКИ ТА БАГАТО ІНШОГО.

«Технологія повинна полегшувати ваше життя. Тому ми уважно прислуховувались до наших клієнтів, створюючи Sensus Connect. Ми не прагнули створити безліч нових додатків, а навпаки, намагались запропонувати те, що потрібно саме вам, навіть до того, як ви усвідомите, що вам це потрібно», – пояснює Давід Холечек (David Holecek), керівник відділу систем зв’язку та підключення Volvo Cars.

Це абсолютно новий спосіб взаємодії з автомобілем, що кардинально змінює всі аспекти подорожі. Власник автомобіля може насолоджуватися музикою десятків тисяч радіостанцій в автомобілі. Це навігаційна система, в якій водій може задавати пункти призначення через власний мобільний пристрій та через Вікіпедію отримувати інформацію про місця, які проїжджатиме.

Удосконалена аудіосистема Premium Sound

До сімейства Sensus також входить удосконалена аудіосистема Premium Sound з підсилювачем 5х130 Вт, програмним забезпеченням для поліпшення якості звуку нового покоління Dirac Live та максимум 12 динаміками Harman Kardon. До останніх відносяться новий низькочастотний динамік, нові високочастотні динаміки з м’яким покриттям, що пом’якшують звучання на високих частотах, та нові, збільшені середньочастотні динаміки, розташовані в центральній частині автомобіля та в дверях.

«Ми переконані, що для отримання справжнього задоволення від музики, необхідне поєднання таких складових, як фантастичної аудіосистеми, широкого спектра джерел отримання композицій та, нарешті, зручного для користування інтерфейсу. Завдяки нашій новій системі Premium Sound ви зможете насолоджуватися справжньою «концертною сценою» з поліпшеними басами та збільшувати гучність, не втрачаючи чистоти звучання», – заявив Давід Холечек.

Інвестиції в хмарні рішення

Volvo Cars – один з небагатьох автовиробників, які інвестують у хмарні рішення. Новітні рішення Volvo відповідають стилю бренду та надають можливість віддалено оновлювати дані.

«Ми прагнемо зробити процес користування приємним, легким та інтуїтивно зрозумілим. Немає сенсу заповнювати автомобіль складною технікою, якщо вона лише приголомшує користувача. Ми завжди зосереджуємося на тому, щоб запропонувати клієнтам найкраще та в тому форматі, в якому його найлегше сприйняти та зрозуміти. Наші хмарні програми оновлюються легко та безперебійно. Sensus пропонує оптимальну комбінацію методів вводу/виводу інформації», – каже Давід Холечек.

Обираючи партнерів, що є найкращими представниками у своїй спеціалізованій галузі, таких як Ericsson, HERE, Yelp, Storytel, Glympse та постачальників послуг автостоянок, компанія Volvo сфокусувалась на їх кращих характеристиках та практиках, що дозволило зробити подорожі на автомобілях безпечними, комфортними та надзвичайно приємними.

«Тепер водій може легко переходити від прослуховування улюбленої музики через високоякісні динаміки до прослуховування вхідних текстових повідомлень, не знімаючи рук з керма. Попрощайтеся з дорогими або застарілими мапами – наша Sensus Navigation включає постійне оновлення мап. Немає жодних підстав, що буде ще щось досконаліше, аніж запропоноване нами рішення», – додав Холечек.

Оновлена система Sensus Connect надає широкий вибір хмарних програм, призначених для більш спрощеного, приємного використання автомобіля.

«Дві речі в новому Sensus Connect мені особливо подобаються. Перша – це Glympse, програма, що дозволяє вам передати інформацію про своє місцеперебування на екран мобільного пристрою іншої людини; це дуже зручно коли ви вперше їдете в гості до друзів. Друга – це можливість перетворення всього автомобіля на точку доступу до мережі для всіх підключених пристроїв, використовуючи Bluetooth», – підсумував Холечек.

Врешті-решт, Sensus Connect існує для того, щоб надати водію саме те, що йому потрібно, і тоді, коли це потрібно, зробити життя клієнта Volvo Cars легшим і приємнішим без загрози для безпеки або комфорту.

Нову систему Sensus Connect розпочнуть установлювати в усіх нових моделях Volvo з травня 2014 року. Водіям, на чиїх автомобілях уже зараз встановлено Sensus Connect, буде запропоновано оновлення системи.

Нижче наведено перелік функцій Volvo Sensus 2014, які будуть доступними для українського ринку:

РОЗВАГИ

  • 100 000 радіостанцій світу через TuneIn
  • Rdio – сервіс програвання музики в потоковому режимі
  • Stitcher – радіопередачі та подкасти на вимогу

НАВІГАЦІЯ

  • Нова навігаційна система з 3D-графікою та довічними оновленнями
  • Glympse – динамічне, короткочасне передання інформації про місцеперебування
  • HERE від Nokia – хмарні сервіси, що забезпечують водіїв безперебійною навігацією з використанням Інтернет
  • Send to Car (Відправити на автомобіль) – знайдіть свій пункт призначення на мобільному пристрої та відправте цю інформацію на навігаційну систему автомобіля
  • Вікіпедія – додаткова інформація про цікаві місця та об’єкти, повз які ви проїжджаєте
  • Інтернет-мапи
  • Програма прогнозу погоди

ІНТЕРФЕЙС

  • Оновлений інтерфейс «Людина – авто» (HMI) з графічними темами для центрального дисплея та дисплея водія
  • Голосове керування та перетворення тексту на мовлення

ЗВ’ЯЗОК І ПІДКЛЮЧЕННЯ

  • Можливість перетворення смартфону на точку доступу до мережі (Bluetooth)
  • Використання Bluetooth для відтворення аудіофайлів у потоковому режимі та телефонування в режимі «hands-free»


Article printed from «Трістар»: http://www.tristar.lviv.ua

URL to article: http://www.tristar.lviv.ua/volvo-new-technology-revolution/

© 2010 Трістар Авто Еліт