Land Rover Discovery святкує 20 річницю

Здібний, невтомний, безпомилковий.

  1. Автомобіль для буксирування, патрульне авто, символ статусного авто, перевізник пасажирів, позашляховик; не багато автомобілів можуть впевнено похвалитися такою кількістю статусів. Ще у листопаді 1989 року – 20 років тому – цей автомобіль постійно зустрічався з різними випробуваннями, завойовуючи статус «культового» автомобіля, який може досягти будь-якої мети – Land Rover Discovery.
  2. Розроблений першочергово для того, щоб заповнити прогалину між всесвітньо відомим утилітарним Land Rover Defender та надзвичайно розкішним флагманом бренду Range Rover, незабаром Discovery стає ідеальним автомобілем, який задовольняє зростаючі потреби сегменту 4×4.

Land Rover Discovery святкує 20 річницю

«Легенда Discovery основувалась на інноваційному дизайні та передових технологіях. Впровадження високоефективної технології прямого впорскування дизельного пального в сегменті позашляховиків, введення в дію системи безпеки пасажира з двома подушками безпеки у сегменті 4х4 в 1989, зіграли свою роль у завоюванні популярності Discovery» – говорить Філ Пофем, Керуючий директор Land Rover – “Це дійсно улюбленець серед позашляховиків в усьому світі. Сьогодні ми продаємо Discovery в 91 країні і продажі від початку виробництва моделі до сьогодні складають понад 900 000 автомобілів”,- додає він.

  1. Починаючи з 1994 року топові моделі Discovery були оздоблені шкіряними сидіннями та дерев’яним шпоном. Представлений публіці у 1998 році Discovery Series II був оснащений сучасними системами підігріву, кондиціювання та вентиляції для підвищення комфорту пасажирів в будь-яких кліматичних умовах. Еволюція Discovery триває до сьогодні в новому Discovery 4: вражаючий архітектурний дизайн екстер’єру та інтер’єру, розкішна та чіткіша панель приладів, неперевершені технічні характеристики, комфорт та зручність для водія та пасажирів.
  2. Discovery буде завжди славитися своїми легендарними зовнішніми формами – дворівневий дах та асиметричне заднє скло.

«Discovery розвивав свою власну чітку дизайн-спадщину протягом чотирьох поколінь.
Сьогодні, Discovery 4 залишається вірним своїм чистим, геометричним, архітектурним попередникам. Його новий передній бампер, фари, більш плавні лінії та тонкі вигини переносять Discovery 4 на новий рівень», – говорить Джеррі Макговерн, Директор з дизайну.

Універсальний та практичний

  1. Стрімкий успіх Discovery походить від поєднання його позашляхових можливостей з незамінною практичністю. Удосконалення стилю та комфорту ніколи негативно не впливали на динамічні характеристики Discovery. Покоління власників коней, човнів можуть підтвердити неперевершені буксирувальні здібності Discovery. Цю традицію Discovery 4 з гордістю передає через функцію «Tow Assist», яка допомагає водію виконувати складні маневри при буксируванні, систему стабілізації причепа, яка зменшує крутний момент двигуна і застосовує програми гальмування для відновлення контролю над причепом. Discovery 4 вже завоював дві нагороди від караван-клубу (Caravan Club) «Найкращий автомобіль для буксирування 2010 року» за його універсальні характеристики та безпеку, що продовжує традицію Discovery 3, який з моменту свого випуску в 2004 році завоював приголомшливі 111 нагород в усьому світі, в тому числі «Позашляховик року» в Мексиці, Росії та Греції.
  2. У 2004 році, Discovery 3 запровадив ще одне значне нововведення: Terrain ResponseTM. Ця запатентована система дозволяє водію активно налаштовувати системи автомобіля (включаючи двигун, підвіску і антипробуксовувальну систему) так, щоб оптимізувати роботу автомобіля в будь-яких умовах, від міських джунглів до підступної пустелі. Відтоді система Terrain ResponseTM була відзначена нагородою королеви Великобританії за Інноваційні технології у виробництві. Раніше Land Rover отримав цю престижну нагороду за запатентовану систему Hill Descent Control та Gradient Release Control (контроль автомобіля на спуску/підйомі), характеристики якої удосконалені у новому Discovery 4.

LAND ROVER DISCOVERY: Факти з історії

  • Discovery розвиває свою власну чітку дизайн-спадщину вже протягом чотирьох поколінь.
    Легкий ступінчатий дах на новому Discovery 4/LR4 є візуальним посиланням на перший Discovery. Такий дах було розроблено для того, щоб надати більше простору пасажирам задніх сидінь.
  • Протягом 9-ти років було виготовлено 392 443 Discovery першого покоління, в середньому 43 604 на рік. 278 570 моделей Discovery другого покоління  виготовлялись протягом шести років, в середньому 46 428 на рік. Виготовлення Discovery 3/LR3 досягло в цілому 220 057 автомобілів, яке тривало протягом п’яти років (у середньому 44 011 на рік), перш ніж випустили нову модель 2010 року – Discovery 4/LR4.
  • Економія пального завжди була важливою характеристикою для дизельних двигунів Discovery, про що свідчить запровадження системи пального 3-го покоління Common-Rail, яка дозволяє останнім 3,0-літровим TDV6 досягати 9,7 відсотків кращої економії пального ніж у попередніх версіях.
  • Перші Discovery (1989) були тридверними моделями. П’ятидверні моделі, орієнтовані на сім’ю, з’явилися у 1990 року на основі тієї самої колісної бази. Відтоді популярність та попит на п’ятидверні моделі значно зростали, що поступово витіснило з виробництва тридверні моделі.
  • Під час розробки Discovery 3, загалом 75 прототипів були направлені на 4 різні полюси землі, щоб перевірити широту можливостей цього непересічного автомобіля, тестуючи його в найекстремальніших умовах від +50 ºС до -30 ºС.
  • Дух пригод Land Rover одразу асоціюється з міжнародними автомобільними змаганнями по бездоріжжю “Олімпіадою 4х4”- Camel Trophy. Спеціально оснащені автомобілі Discovery використовувались у якості рятувальних автомобілів протягом восьми років з 1990 по 1997.
  • У 1993 році у спеціалізованих автомобілях Land Rover використовувалась тридверна конструкція кузова, яка стала початком створення комерційних Discovery або так званих «вантажних» версій. Універсальні комерційні Discovery були серед моделей II серії, Discovery 3, а тепер і серед Discovery 4 – який будуватиметься на основі стандартного п’ятидверного кузова.
  • На честь 60-річчя Land Rover в 2008 році, 60 автомобілів були передані Британському товариству Червоного Хреста та його спорідненим національним товариствам в усьому світі. Discovery 3 був у числі 60 автомобілів, розташованих у формі прапора Червоного Хреста перед Букінгемським палацом під час офіційної передачі цих автомобілів 9-го липня.  
  • Серед опцій першого Discovery була сумка такого ж кольору як і облицювання автомобіля, яка кріпилась до центральної консолі.
  • З моменту свого випуску в 2004 році, Discovery 3 отримав велику кількість світових нагород – 111 нагород! Від Росії до Мексики Discovery є найулюбленішим позашляховиком у світі.
  • Discovery 3 та Discovery 4 оснащені електронно–регульованою пневматичною незалежною підвіскою, яка забезпечує чудову їзду по дорозі та покращує позашляхові можливості.
    Перші два покоління Discovery були оснащені пружинною залежною підвіскою – хоча на найдорожчі моделі Discovery Series II були встановлені саморегульовані пневматичні пружини.
  • Discovery першого покоління з 116-дюймовою колісною базою використовувалися як автомобілі швидкої допомоги.
  • Саме Discovery 3 був чотиримільйонним автомобілем, який зійшов з конвеєра виробництва Land Rover 8 травня 2007. Цей автомобіль було передано у власність Born Free Foundation, основним спонсором якої є Land Rover.
  • Найпершою кодовою назвою для проекту  Discovery був «Проект сойка». Така традиція була започаткована Аланом Едісом для того, щоб дотримуватися політики конфіденційності під час розробки концептів – проекти були названі в алфавітному порядку, використовуючи назви тварин та птахів.