«ДРУГА РІКА» ОНОВЛЮЄ СВІЙ АВТО ПАРК VOLVO
РОК-КОЛЕКТИВ «ДРУГА РІКА» ЩЕ У 2008 РОЦІ ПРИДБАВ СВОЇ ПЕРШІ ЧОТИРИ АВТОМОБІЛІ VOLVO. ЯК В ТОЙ ЧАС ЗАЗНАЧИЛИ – БІЛЬШЕ ТІЛЬКИ У ABBY. СТАВШИ ІСТИННИМИ ЦІНИТЕЛЯМИ ТА АДВОКАТАМИ СКАНДИНАВСЬКОГО БРЕНДУ, УЧАСНИКИ ГУРТУ ОНОВИЛИ СВОЇ АВТОМОБІЛІ VOLVO 2014 МОДЕЛЬНИМ РОКОМ.

«ДРУГА РІКА» ОНОВЛЮЄ СВІЙ АВТО ПАРК VOLVO
«Друга Ріка». З ліва направо: Сергій Гера (Шура), Олександр Барановський (Корадо), Валерій Харчишин

Той, хто стає власником автомобіля Volvo, залишиться вірним бренду вже назавжди, змінюючи лише модель чи модельний рік улюбленого авто на нове, технологічне, сучасніше. Дане судження підтверджується і фактом: рок-гурт «Друга Ріка» оновлює та розширює свій існуючий парк автомобілів новими Volvo 2014.

Вперше учасники гурту стали щасливими власниками автомобілів Volvo ще у 2008 році. Містом музиканти роз’їжджали на динамічному C30, на риболовлю їздили кросовером ХС70, а пізніше – ХС60, подорожуючи Карпатами чи Кримом сідали у ХС90.

Чому саме Volvo? Ось, що відповідали хлопці:

Валерій Харчишин, вокаліст рок-гурту «Друга Ріка»: «Volvo – це ексклюзив, нішевий продукт для людей, які цінують життя, безпеку і комфорт, які не ставлять за мету просто вирізнятися, але й ніколи не зіллються у сіру автомобільну масу. “Клепали” б шведи мейнстрім на масовому рівні – не знаю, чи звернув би на нього увагу. Візьміть кожну модель в оновленій лінійці: кро¬совери XC або великі седани. Всі вони відображають скан¬динавську харизму. “Made in Sweden” – це говорить про все».

Олексій Дорошенко, барабанщик рок-гурту «Друга Ріка»: «Шведів я люблю. На мій погляд, не треба бути су¬пер професіоналом, щоб оцінити якість і комфорт авто¬мобіля, у якого є душа. Я, як барабанщик, скажу: якщо б шведи робили ударні, так, як вони роблять Volvo, то їм би тоді ціни не було».

Для рок-гурту «Друга Ріка», автомобілі Volvo стали невід’ємною частиною їхнього життя, символом та талісманом. Для Volvo учасники рок-гурту «Друга Ріка» стали справжніми адвокатами бренду.

«У моїй родині дві машини виконують свої першорядні функції залежно від настрою. Інколи, як зазвичай накрутивши містом сотню-дві кілометрів на XC70, із задоволенням сідаю у динамічний C30 дружини і, під приводом поїхати на авто¬мийку насолоджуюсь нічним Києвом. Якщо ж збираємося у далеку подорож, то, звісно, краще XC70 не знайти», зазначає Валерій Харчишин.

«А я, навпаки, на своїй S80 їжджу завжди спокійно і слухаю музику, довколишні звуки… Для мене це – ноти. Десь людина лається – а я вже підібрав акорд. Музика, як і математика, складаєть¬ся з формул, давно придуманих. Творчість на них наклада¬ється, як на алмаз ограновування. Іноді в процесі руху за кермом народжуються непогані ідеї, котрі і реалізуються у піснях», ділиться враженнями Олексій Дорошенко.

У 2013 році 6 моделей Volvo отримали 4000 оновлень та нових елементів. Оновлення торкнулись дизайну автомобілів, нові елементи якого перетворили їх зовнішній вигляд на агресивний, виразний, підкреслюючи індивідуальність, а інтер’єр став ще більш розкішним та комфортним. Передові системи безпеки, новітні технології, економічні двигуни, розважальна система Sensus Connected Touch, яка дозволяє завжди і повсюди залишатись на зв’язку зі світом завдяки постійному підключенню до мережі Інтернет, відкрили нову еру автомобілів Volvo, задовольняючи всі потреби сучасної людини.

Учасники рок-гурту «Друга Ріка» скористалися нагодою та стали власниками нових, надсучасних автомобілів – двох вражаючих, мускулистих позашляховиків Volvo XC60 та елегантного, розкішного седану представницького класу – Volvo S80.

Бездоганний процес вибору та придбання автомобілів, який було перетворено на справжнє свято для гурту «Друга Ріка», організовано офіційним дилерським центром Volvo – ТОВ «Вікінг Моторз».